one year

Snubblade in på några gamla YT-klipp häromdagen när jag satt och bläddrade på min kanal. Dessa två klippen nedan är det nästan ett år emellan de filmades, tänk så mycket som kan hända på ett år! Behöver inte sitta och rabbla upp skillnaderna för de lägger ni nog märke till själva, men jag skrattar lite inombords när jag ser oss stappla omkring på den första filmen :')
 
Tänk också på att Eddie inte är i speciellt bra kondis utan är under igångsättning, han är inte så stadig i formen som jag vill ha honom än och han orkar inte samla sig i galoppen, inte heller hålla den för den delen som ni kommer se på filmen, han blir väldigt snabbt trött. Vi ska jobba på och sätta muskler så han blir så fin i kroppen som han var i somras innan den sista skadan! Har tyvärr ingen film på när jag rider på marken från den perioden.. Men då var han bra musklad och orkade bära sigsjälv samlat och utan konstigheter i alla gångarter. Dit ska vi igen, och ännu bättre!
 

Kommentarer
Postat av: olliochmessi

Härligt för er! Vilken stor skillnad trots att ni har haft sådan otur med skador!

Svar: Ja med tanke på hur många månader som gått bort med vila så har det ändå blivit bra skillnad :D
Malou Kastman

2014-01-12 @ 13:04:12
URL: http://otroligavandringen.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0