måndagtisdagonsdagTORSDAG

Har parkerat mig framför datorn iklädd 3 tjocktröjor och pannband, vill inte påstå att jag har tinat upp från stallet än.. Det positiva med detta vädret är att ingen ger sig iväg till ridhuset om man verkligen inte måste, så idag har jag lullat omkring helt ensam i ridhuset på båda hästarna med radion på högsta volym, typ. Eller ja lullat var väl att ta i,  halvlullat, Eddie fick lulla, barbacka, bara lugnt och avslappnat med tanke på att han tränade igår! Astrid därimot, inget lull. Hard work work och hon gick faktiskt riktigt bra! Imorgon tänkte jag rida henne lite ute i paddocken och be mamma knäppa lite till synes mysiga bilder men som faktiskt inte alls är så mysiga med tanke på att det är svinkallt ute. Men lite får man väl offra för att få fina bilder huh? Eddie skulle egentligen också fått busa ute i paddocken imorgon men det skötte han så bra i hagen idag istället, så bra att han trampade av sin ena framsko.. Dumstrut, aja jag har sagt det förr och säger det igen, det är GULD att ha hovis som "granne" så hon kommer och slår på en ny sko på eftermiddagen!
 
Nu ska jag sätta kameran på laddning, för den har en tendens att ta självmord efter alldeles för kort batteritid i denna kylan.. Sen ska jag trycka i mig en fet hemmagjord hamburgare med pommes och efter det trycka i mig choklad och kolla ikapp TO och TVD. Vi hörs imorgon! Om jag inte drunknat i min egen fetma..
 
A och E ute i hagen idag! Astrid är så svart så det enda man ser är en skrikrosa grimma hahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0