Godmorgon!

Igårkväll ville jag bara svära och skrika så högt så att alla i hela huset skulle vakna! Jag satt uppe till halv 2 med detdär jävla "mitt2013"-inlägget, HALV 2!! Anledningen till det är för att min dator, som för övrigt var väldigt nära på att skickas ut genom fönstret igår, är segare än en gammal tant med rulator mitt i gången på väla under mellandagsrean och varje gång man laddar om en sida eller klickar upp ett nytt fönster så ploppar 5 st virusfönster upp på diverse olika ställen på skärmen och eftersom att datorn redan är så in i helvetes seg så tar det 100 år att stänga ner dem, och den proceduren går på repeat varje gång man öppnar/laddar om en sida....
 
I det skicket min dator är i nu besitter den förmågan att hålla ungefär en internetsida uppe i taget, allt över ett gör att datorns prestanda sjunker till -100, typ. Tror det är dags för den att lämna walk over och gå i pension! Men samtidigt är jag snål, jag vill inte lägga pengar på en dator nu, det är ju snart GHS!! (prioriteringen är på topp, haha) Och jag fyller ju trots allt år "snart", tror ni jag klarar att stå ut med denna datorn i drygt 3 månader till utan att behöva läggas in på psyket? ;) We'll see.
 

Kommentarer
Postat av: olliochmessi

Ååå vad jag lider med dig! Far åt pipsvängen med all teknik! Själv får jag rutar där det står låg prestanda var femte sekund... Vill inte heller lägga pengar på en ny. Mycket hellre på roliga & bra saker på Göteborg horse show... farar dock för min dators liv men din verkar snäppet värre :( Suck!

Svar: Usch när tekniken inte fungerar vill man bara dra täcket över huvudet.. Och så är det så dyrt att köpa nytt :( finns roligare saker att lägga pengar på som sagt ;) jo mins hänger på en skör tråd nu... blääää
Malou Kastman

2014-01-08 @ 19:16:11
URL: http://otroligavandringen.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0