GHS2014, bokat och klart √

Under gårdagen passade jag och Gisela även på att surfa in och boka biljetter till GHS, vi kör en repris på förra året! Fredagen den 28 kommer vi befinna oss i Scandinavium för att titta på fina hästar och shoppa i massor! Det som är mindre lockande är tanken på hur död man är dagen efter, och gissa vad jag ska göra då? Jooo, upp och tävla.. haha! Äh, det blir nog bra! Har tävlat på värre förutsättningar förr..
 
Ska ni till Göteborg något i år? och in that case, vilka dagar?
 

Kommentarer
Postat av: josefine friberg

åh vad kul med GHS! var ska du tävla? är det med eddie? kan du inte göra ett inlägg om er planering nu under våren? med träningar, tävlingar och hur planen ser ut för att bygga upp han så bra som möjligt inför kommande säsong? :)

Svar: Superkul :D 20 meter från stalldörren hahah ;) åpk-tävlingarna! Japp, tänkte Eddie skulle få debutera där imed det både är hemmaplan och de har så låga klasser. Jo det kan jag göra, tack för tipset :D
Malou Kastman

2014-01-11 @ 12:16:31
URL: http://josefinefriberg.blogg.se
Postat av: Evelina

Damn, jag ska dit på lördagen! ;)

Svar: Ah men fan dååå... Aja, vi kanske stöter på varandra på någon tävling/meeting i sommar! eller skyrup maybe!
Malou Kastman

2014-01-14 @ 09:51:44
URL: http://evelinablomqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0