dödstrött

Efter att ha deckat skedandes med hunden i sängen i 45 min kan jag konstatera att ja, jag är orutinerad. Efter föregående vecka där läggdags var runt kl 3 på natten och uppstigning vid, eh, kl 3 på eftermiddagen så var jag helt slut av att ha kommit upp i ordentlig tid, ridit ett bra hopp-pass med nytt bett på en inte-lika-taggad-som-i-söndags Astrid och ett par timmars jobb.
 
Så efter min lilla tupplur tog jag en så lång varm dusch att jag knappt såg mina händer framför mig när jag var färdig pga all kondens och imma, mamma har maten på spisen så när den är klar ska jag käka snabbt och därefter återgå till mitt sovande. Imorgon väntar ett 9,5 timmars långt jobbpass mellan 08:00-17:30 (döda mig) och därefter hoppträning kl 18! #STRESSSSSS
Tur jobbet bara ligger ca 10 min från stallet, så när jag kommer dit står en färdigborstad häst och kläder redo för mig att bara hoppa i och sen är det bara till att sadla och fixa och tuta och köra!
 
Ni kan ju bara föreställa er hur död jag kommer vara imorgon med tanke på hur slut jag är idag, så uppdateringen lär bli, obefintlig.. Hörs med update om träningen och så när jag går av jobb på torsdag em!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Var är det du jobbar? Jag har fått för mig att det är nått dagis men kan ha fel?

Svar: Yes! Du har koll, jobbar på en förskola :)
Malou Kastman

2014-01-15 @ 08:55:43
Postat av: lisa

Men gud vad roligt! :D

Haha, I feel you! Så är det alltid! ><

2014-01-15 @ 18:52:15
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0