redo för natten

Min häst står 75% inpackad på benen, hahah! Bandage på vänster bak och sina BoT fram, välpaketerad skulle jag vilja kalla det. Jag själv är helt slut efter att ha varit och fixat i stallet precis hela dagen, vi har varit iväg och köpt nya hyllor osv. så vi har skurat väggar och gjort fint idag och satt upp dem, hann dock inte bli klara så vi får fortsätta imorgon. Är det förresten någon med bra immunförsvar som är sugen på att göra en donation? jag tror att mitt gick över sitt bäst före datum för länge sedan.. Är alltid sjuk känns det som! Idag sträckte det sig så långt att jag tillochmed tog till med en av de saker jag avskyr mest här i världen, nässpray! vidriga äckliga lilla sprutmanick, usch! Så jag bäddar ner mig i sängen och försöker sova bort sjukan istället och mår förhoppningsvis bättre imorgon, för jag blir universums gnälligaste människa när jag är sjuk, så gnällig att jag knappt orkar med migsjälv.. Och då är det illa. Så, godnatt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina Blomqvist

Äru helt från vettet? Nässpray är guds gåva till mänskligheten! ;);)

Svar: uäääääh nej jag avskyr det ;) Lypsyl därimot, hallelujah!
Malou Kastman

2014-02-16 @ 19:29:04
URL: http://epicevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0