och så var det söndag igen.

Shit alltså vad veckorna går undan, det är ju inte riktigt klokt! Jag gnäller dock inte då vi kommer närmre och närmre våren och varje dag är en dag närmre jag får träffa min boyfriend igen! Han kommer troligtvis komma tillbaka till Skåne i början av mars då han är kvar i Norge och pluggar just nu, och sist jag träffade honom var för ca en månad sen när jag var hos honom, nu ska jag bara stå ut ca en månad till... buuh
Så ni kan ju förstå att tiden gärna får rulla på för min del, saknar ju snart ihjäl mig!
 
Över till annat så skulle jag, Bella och Tessan ta en sväng ut i det underbara vädret med hästarna idag! Snön hade smält undan från vägarna, det var (för ovanlighetens skull) helt vindstilla och solen stod på och värmde hur gott som helst, tillochmed grusvägarna hade börjat bli lite mjuka! Det var helt perfekt bortsett från att min häst var ömfotad sen skoningen igår... Så det var bara för mig att vända hem igen, vill inte rida på honom när han har ont i fötterna :( Tog istället ut Astrid i ridhuset och satte upp lite småhinder på ca 50-60 cm och körde lite lydnad och believe it or not (för det gjorde knappt jag ;)) så var hon faktiskt, lydig, haha! Tåls att tillägga att det var på det vanliga, milda, icke hävstångs bettet också! Så guldstjärna till Astrid idag.
 
Nu ska jag förbereda mig mentalt för kommande jobbvecka, det blir fullt ös fram till torsdag eftermiddag + hästarna ska ridas och stallet ska fixas, så vi får se hur lidande bloggningen blir.. ska försöka få upp ett par inlägg iallafall, ni får mer än gärna komma med förslag på vad ni vill läsa om! Tack och hej
 
Har även varit ute och lekt fotograf med Nellie och Leo framför kameran idag!
Så i brist på annat så får ni en bild från det arkivet. Inga hästar men där är iallafall ett djur med fyra ben, alltid något juuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0