Hejdå tisdag

Shit vad denna dagen har gått fort! Att vakna upp brevid mitt hjärta imorse var nog det underbaraste på länge, fy fan vad jag har saknat honom ♥ Var tyvärr tvungen att åka hem igen ganska tidigt på förmiddagen då han skulle plugga det sista inför sin fysik-tenta imorgon, men bara att få träffa honom efter såhär lång tid var helt magiskt och att äntligen få somna i hans armar igen går inte att beskriva! Ja ni som är hopplöst kära förstår nog the way I feel ;)
 
Idag har jag ridit min tappra springare ute i stora paddocken i vårsolen! Supermysigt var det verkligen om vi nu bortser för hur fruktansvärt stel i kroppen han var... Stackarn, men det är ju inte så konstigt. Testade trava lite idag också och han var styv som en pinne, så väljer att låta honom enbart skrittas tills Katja och hennes magiska händer har kommit ut och knäckt rätt honom. Även kvällstimmarna har spenderats ingen annan stans än i ett ridhus, har bokstavligt talat bott i ridhus den senaste veckan känns det som! Det var iallafall dags för KG träning med Astrid och dagen i all ära så flög jag inte omkring som en meningslös liten vante uppe på ryggen trots Astrid's något överambitiösa jättehopp! Det gick delvis bra och delvis mindre bra idag, Lisa kanske lägger upp film på YT och isåfall kan jag publicera den här för er :)
 
 

Kommentarer
Postat av: olli o messi

Mysigt förstår att du längtat! Å det måste vara skönt att sitta på sin egen lilla polle igen trots att det är roligt att rida andra hästar :D Bilder stämmer så jäkla bra också! :D Å ja vi vill se film ;)

Svar: längtat som tusan! tyvärr har bloggen blivit lidande av det ^^ men så får det vara ibland! ja det var helt underbart :) filmer kommer!
Malou Kastman

2014-02-26 @ 16:34:20
URL: http://otroligavandringen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0