hälsningar från de döda!

Idag är min dator så fruktansvärt seg så jag vet egentligen inte riktigt var jag ska bli av, hade egentligen lust att bara smälla igen locket och skita i att överhuvudtaget försöka ta mig ut på internet, för inte ska det väl ta runt 15-20 min att överhuvudtaget kunna logga in på bloggen?! Men med tanke på att jag inte skrivit här på ca 3 dagar så tog jag förnuftet till fånga och satte min lust att smasha sönder datorn med en slägga i schack och väntade så snällt på att datorn skulle göra det jag bett den om (för egentligen allt för länge sen..) och nu sitter jag här.
 
Jag känner mig som en zombie efter att ha kört skyttetrafik mellan jobbet och stallet hela denna veckan och varken fått i mig ordentligt med mat eller sömn, stabilt Kastman. Imorgon är jag iallafall LEDIG! Åh vad det ska bli skönt, för sen är det full rulle i helgen, dock på hästfronten. Hästarna dessa dagarna då? Astrid har skött sig fint och Eddie har haft hjärnspöken, kort och gott. Han kan typ inte gå i ridhuset nu utan att vara livrädd för hörnorna.. Tror det är för att han är uttråkad, för han är egentligen inte rädd, skrittar man fram till bajstunnorna kör han ner mulen i dem och går man fram till den livsfarliga uppsittningstunnan så håller han halvt på att kliva upp på den -.- men sen när man ska rida förbi dem? OHMAJGAAAAD! livsfarligt, han hittar allt på hyss det lilla trollet. Men ni kan ju gissa om han var glad att få ridas ut idag istället! Ska försöka komma ut så mycket som möjligt nu så det blir mer variation så min häst inte går bananas inom de fyra väggarna.
 
Men ja, så efter att ha levt på digestivekex och marabouchoklad i två dygn ska jag äntligen trycka i mig lite riktig mat! Om nu panpizza och paj kan klassas i den kategorin.. Whatever! Ska även försöka producera lite fler inlägg som kommer upp under morgondagen, så vi hörs väl då!
 
Jag orkade för övrigt inte leta rätt på en passande bild till inlägget, för min mat är klar och jag håller på att svälta och datorn är seg och, och, och... skitsamma, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0