GODMORGON

Det är måndag och en av årets bästa veckor drar igång idag! Jag har sovit i min egen säng inatt och sovit ut så länge som jag bara kunde och shit vad skönt det var! Fast känner mig ganska stel i kroppen nu, när klockan ringde tidigt och man kom upp och började dra igång stallsysslorna så mjukade man liksom upp kroppen på något vis, när jag nu bara legat och degat i sängen så blev det istället tvärt om, hahah.. Min vecka på Kvarnstena har verkligen varit kanon och jag har tagit med mig så himla mycket! Nu ska jag sätta mig ner och klura lite då jag fått diverse erbjudanden om framtiden, vi får se vad som händer.
 
Jag startar iallafall upp denna dagen med mitt icke-hästiga jobb, därefter stallet och senare ikväll ska jag äntligen få träffa mitt hjärta som kommer tillbaka från Norge idag! Vi har inte träffats på två månader nu så ni kan ju gissa om jag längtar?! Herregud.. vill bara att denna dagen ska gå i superfort så jag äntligen kan få vara i hans famn igen! Men back to reality, nu ska jag trycka i mig lite mat så jag inte svälter under dagen och sen är det off to work!
 
Kan ju även tala om att uppdateringen lär vara lika låg som temperaturen på Antarktis idag, men imorgon lovar jag att ladda upp lite bilder och filmer från igår!
 
- Scandium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0