Favoriter från Hööks!

 
Satt och bläddrade igenom Hööks hemsida igårkväll och hittade några godingar som jag kan tänka mig att ha i garderoben! För det första vill jag säga att det är fett att de har kommit med en brun kavaj! som dessutom varken är speciellt gräslig att titta på eller dyr, hade faktiskt kunnat tänka mig att ha den själv! Har en outfit som hade varit sååå snygg med brun kavaj till men känns onödigt att lägga flera tusen på en kavaj som enbart passar till en outfit liksom.. Så denna hade varit toppen!
 
Sen har vi ju grejerna nedan också, mumma!
Brallorna är ju döfina (och jag som är svag för bling.. haha!), de kostar 699 kr! Spooks-tröjan tyckte jag också var riktigt läcker, 745 kr får man betala för den. Antibitplattan tror jag faktiskt att jag kommer köpa, tror nästan det blir billigare att köpa denna för 279:- än att lämna in min andra och sätta hake på osv.. Och funktionströjan, inte den snyggaste i världen men herregud så skön den är! Köpte ju den långärmade modellen för ett tag sen och den har fungerat superbra, håller en varm och go och transporterar bort fukt bra, tror det ger tvärt om effekt på sommaren, att den kommer hålla en väldigt sval och skön! (sen matchar den ju mitt marinblå equipe-schabrak med orange kant, heheh ;)) 279 kr kostar den också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0