Two years ♥

Idag för exakt två år sedan skrev jag under mitt namn på en rad som kom att göra att jag nu står som ägare på min, i mina ögon, drömhäst, min allra finaste ägodel och han som är totalt oersättlig, världens bästa Glory ♥
 
Jag hade aldrig vågat drömma om att det skulle bli en sån perfect match när man köper en osedd häst, men jag ångrar mig inte en endaste millisekund att jag litade på magkänslan och vågade ta chansen och nu står med denna häst med ett hjärta av renaste guld och som jag älskar villkorslöst! För även om han kan gå mig på nerverna ibland och jag kan bli så galen på honom att det nästan sprutar rök ur öronen på mig så skulle jag inte byta ut honom mot något i världen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0