& så vart det tyst igen..

Greetings from Norway!
Ursäkta den plötsliga tystnaden men plötsligt gick tiden ganska bra mycket fortare än planerat och vips så svängde bussen in på Norges centralstation utan att jag fått något som helst vettigt förutom att sova gjort... Imorse ringde klockan 05:00 för att vi skulle räcka färjan ner till Kragerø och efter en lång bil och båt-tur sitter jag nu lite halvt nyvaken i soffan efter att ha sovit en stund och eftersom min pojkvän still is så tänkte jag kika in här och skriva lite!
 
I torsdags firade jag och Phillip ett år tillsammans och var ute och åt på restaurang och idag har vi då tagit oss ner till deras stuga i Kragerø för att få lite lone time innan jag drar hem igen nästa vecka! Vi har bunkrat upp så vi ska laga goda middagar och bara vara, bara oss två liksom! Till min besvikelse så försvann all snö under stormen natten innan jag åkte hit..... Och ni vet ju hur sugen jag var på snö :( Aja, det snöade lite i torsdags iallafall och la sig en del på marken, även om det har smält undan igen pga det fina vädret så fick jag ju ändå vara ute och prommenera i de stora snöflingorna där och då och det var ju bättre än inget iallafall ;)
 
Bebis-Théa ♥ Tänk att hon snart blir 5 år!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar denna bilden hon är så söt,så långa ben o kort hals svårt att nå ner till gräset 💖

2014-12-13 @ 15:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0