Destination Skåne!

Greetings guys!
Jag sitter nu på bussen påväg hem från en gosig vecka Norge, vi börjar så smått närma oss Göteborg och jag beräknas vara hemma vid kl 8 ikväll. Jag måste erkänna att det är ganska mysigt att åka buss såhär länge, flera timmars egentid där man bara kan koppla av, tänka, blogga/läsa bloggar, titta på film eller sova. Och att sitta såhär länge rätt upp och ner är inga problem i dessa sätena kan jag tala om, googla "bus4you" och kika igenom bilderna så förstår ni varför, jag kan varmt rekommendera dem när man ska åka längre sträckor!
 
Själv sitter jag och knappar till er och tänkte sen börja beta av lite inlägg på bloglovin, det blir en del när man är frånvarande en vecka! Längtar även efter att få pussa på världens mjukaste mule och titta in i de ögon som varje dag får mitt hjärta att smälta ♥ Är även måttligt förväntansfull då den i mina ögon perfekta nyårsklänningen ligger och väntar i ett paket hemma på min säng! Jag hoppas innerligt att den sitter som jag önskar!!
 
Imorgon väntar en heldag på jobb och därefter ska jag upp till de saknade lurvbollarna och pussa på dem!
Vi hörs hörrni!
 
Arkivbild från 2012 - Åh jag vill att det ska se ut såhär ute nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0