TGIF tomorrow!

Det märks att det är slutet på första jobbveckan, personalen är trötta och ungarna har gått från att vara överspeedade duracellkaniner till att bli övertrötta gnällspikar.. De stackars små liven, det är tufft att leka och busa hela dagarna! Så jag talar nog för alla när jag säger thank god it's friday tomorrow!
 
Dagen har varit lite b, är lite smågrinig då jag i skrivande stund hade kunnat sitta i en bil påväg ner till en weekend i Tyskland för att kolla på unghäst-VM med Annika och Co. Meeeeeen det sket sig då jag måste jobba imorgon.. Ibland är det inte roligt att bli vuxen :( Suck och stånk och stön, det enda positiva får jag väl säga är hästarna, de gick fint idag båda två! Eddie börjar få bättre kondis och är mer laddad och vill springa, tänker dock hålla träningen på samma nivå fram tills efter återbesöket när jag har blivit lite klokare. Théa var lite halvt småtjaffsig i början av ridpasset idag men släppte fint och fick sen galoppera i intervaller för att träna upp kondisen lite! Imorgon kommer sadelprovaren ut och ska kolla ut dressyrsadlar, håll tummarna för att vi hittar något vettigt åt båda hästarna! Vill ju inte ha gått och köpt dressyrschabrak i onödan.. ;) Vi hörs!
 
 

Kommentarer
Postat av: olli o messil

Å förstår att du är trött :P å så tråkigt att inte kunna åka och behöva jobba i stället :( själv skulle jag också varit i tyskland nu och tittat på mängders av schäfrar men när mann behöver köpa ny bil och dator så blir nöjena liksom inte av... håller helt med att vara vuxen är skit ibland ;)

Svar: Verkligen supertråkigt... hahah jo men det är ju så, när man får prioritera bort saker som man verkligen vill göra, det är inte alls roligt :(
Malou Kastman

2014-08-08 @ 09:44:05
URL: http://otroligavandringen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0