sista dagen på semestern...

Denna söndagen börjar lida mot sitt slut och så gör även semestertiden, imorgon är det måndag igen, kusinerna åker tillbaka till spanien och det är back to work för min del... Det ända vi kan trösta oss med är väl att bloggningen iallafall inte kommer bli sämre pga att jag börjar jobba, för sämre kan den nog inte bli ;) Men veckan som gått då? hästarna har gått bra och dressyrtränat för A i fredags vilket gick strålande med båda två, därimellan har de gått både lite bra och lite mindre bra pass. Imorgon får Eddie vila då det är dags för besök av hovis, och han blir alltid lite öm i fötterna efter skoning så han brukar få skippa ridning den dagen. Men jag ska iallafall försöka in en sväng till Hööks efter jobbet och inhandla lite smågrejer och därefter rida Théa, så lite har jag ju på schemat ändå som ska hinnas med!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova så jag orkar gå upp när klockan ringer runt 05:30 imorgon.... Puuuh, vi hörs!
 
Mitt hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0