05-08-2014

Efter dagens jobbpass och för få timmars sömn i kroppen känner jag mig som en urvriden disktrasa och vill inget hellre än att ta en sovmorgon till kl 13 imorgon, minst. Så är det väl när man går på efter semestern, det märks på alla kollegorna som också är lite sommarsega och barnen har mer energi än kid on crack efter "sommarlovet", vilket inte är en kombo jag rekomenderar...
 
Hästarna har iallafall gått bra idag båda två. Théa fick hoppa lite mer ordentligt då det var hinder framme efter måndagens pay and jump, och hon hoppade riktigt trevligt faktiskt! Tänkte skriva lite mer om det och lägga upp filmer en annan dag, just nu orkar jag inte anstränga hjärnan till den nivån att öppna youtube... Eddie gick också bra, ett kort men effektivt pass! 
 
Nedan kan ni se en snabbsnutt på Théa från idag, mer kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0