vilken helg alltså!

Känns lite halvt otacksamt att inte ha testkört datorn ordentligt nu i helgen men alltså allvarligt, vädret har ju bara varit helt amazing! Därför sitter jag nu som en pensionär som skriver enbart med pekfingrarna och allt går i ultrarapid, usch tvi för att lära sig nya tangentbord! Men helgen har iallafall varit helt awesome, jag hade en supermysig födelsedag som bestod av häng i trädgården med goda drinkar och underbart väder, och underbart sällskap såklart! Hade det även fortsatt supermysigt tillsammans med Phillip inne på Harrys i Helsingborg med lite för mycket god mat, helt lovely och fruktanvärt på samma gång. Varför i hela fridens namn fick inte jag genen som tillåter en att sluta äta när man är proppmätt istället för att trycka ner varenda liten bit på tallriken?! suck... Phillip har även hängt här hela helgen fram tills nu i eftermiddag så vi har bara legat ute i solen och njutit av vädret och käkat god mat och sånt göttigt! Ibland får man bara vara känner jag.
 
Idag var det back to reality, jobb stod på schemat och därefter stallfix. Hur gött som helst med ett jobb där man är utomhus mycket när det är såhär gött väder! Imorgon ska jag försöka lapa lite sol på förmiddagen och sen sticka en sväng till väla för lite shopping, på onsdag är det valborg och då är det no time for the computer igen, grillmys och förfest @ my place med trevligt folk står på schemat och därefter väntas det en fetingutgång! Åh vad jag älskar sommaren ♥
 
Kolla in vilket snyggt täcke jag fick av Malin, Carthéa's ägare i födelsedagspresent!!
Det satt som en smäck på Eddie & kommer bli supersnyggt på tävlingar framöver! Täcket är i supermysigt microfleece-material på insidan  :)

Kommentarer
Postat av: Ester

Gud vilken fin header du har! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Malou Kastman

2014-04-29 @ 20:52:16
URL: http://drevingeryttarna.blogg.se
Postat av: Alexandra Jeppsson

Åh vad fint det var! Loma tog sönder sitt KL-täcke inatt, buhu! :(

Svar: visst var det! åh men blir man glad då eller blir man glad.... hahah!
Malou Kastman

2014-05-01 @ 17:42:12
URL: http://www.alexandraalli.blogg.se
Postat av: Malin

Vad snygg han blev, passade ju perfekt :-)

Svar: ja det satt helt super! :)
Malou Kastman

2014-05-01 @ 20:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0