solbränd & väla-shopping!

Sitter och trycker i mig en stor skål pastasallad samtidigt som jag kikar runt på Nelly.com och klickar hem lite nya sommarkläder och skor! Hann inte ens med att kika på hälften av de grejerna jag skulle när vi var på Väla tidigare då vi kom dit en timme innan stängning och jag stod och velade över vilken av två klockor jag skulle köpa ungefär hälften av den tiden, det slutade med att jag köpte båda... #totalwasteoftime
 
Jag är dessutom röd som en välkokt kräfta efter att ha legat ute i solen liiiite för länge i förmiddags, att man aldrig lär sig.. Men det är ju bara så jävla skönt att ligga ute i solen och höra fåglarna kvittra, känna lukten av nyklippt gräs och grillat och bara njuta! Imorgon är det Valborg, stallet ska fixas på fm och sen åker vi till Ljungbyhed för att fira tillsammans med Phillip och de andra piloterna! Jag har fått höra att de har spänt upp volleybollnätet och fyllt upp poolen, så det kan nog bli en ganska go dag/kväll/natt vi har framför oss! På tal om stall så har Théa fått gå ett svettigt pass i paddocken idag med några småskutt över både små hustak och grindar, hon har blivit så jäkla cool och otittig! Ska börja kika efter lite pay and jumper vi kan åka ut på i maj :) Eddie har fått nya skor idag och bara myst i hagen hela dagen i det underbara vädret.
 
Ska se om jag tar med kameran imorgon så kanske jag kan bjuda på lite nya, färska bilder på torsdag!
Provade på att äta yogiboost för första gången nu när vi var på Väla, shit så gott! Såklart med mina tre favoriter som topping, choklad, jordgubbar och mango, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0