sneakpeak från tävlingen idag!

 

Kommentarer
Postat av: Helen

140 nästa eller? ;)

Svar: hahah ja man skulle kunna tro det ;)
Malou Kastman

2014-04-12 @ 19:57:06
Postat av: Emelie Svensson

Jäklar vad han hoppar 😍 är han import btw??

Svar: Ja han hoppar jäklar i det! höjden blir nog inga problem för honom :D Yes, han är tysk!
Malou Kastman

2014-04-12 @ 23:01:27
URL: http://Emeliesvensson.forme.se
Postat av: Amanda

Alltid lika fina! :)
Jaq har varit i Hässleholm och tävlat innan och då tyckte jag att underlaget var hemskt. Extremt djupt i kanterna. Hur var underlaget där nu? eller har dom bytt? Tacksam för svart :)

Svar: Tack så mycket! :) Jag har faktiskt bara tävlat där ute tidigare så vet inte hur underlaget varit innan. Men fick iallafall höra att de precis lagt in nytt underlag i ridhuset! Det var knappt ridet på innan sa de för ridhuset hade varit stängt under tiden de bytt och preparerat och jag startade nästan först för dagen då jag var efteranmäld och det hade inte riktigt satt sig än, Eddie sladdade till lite efter första hindret i första klassen som du kan se på filmen. Men annars så tyckte jag faktiskt att det var ganska bra :) kan ju vara för Eddie var lite sprallig också och inte alltid har 100% koll på sina långa ben som han sladdade till!
Malou Kastman

2014-04-13 @ 15:01:05
URL: http://teamsw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0