sen tisdagskväll

Förra inläggets missöde är tillfixat och jag har äntligen fått mat i magen, så hej på er! Dagen har gått i ett med ett relativt långt jobbpass, bussresa hem för att slänga på mig stallkläder och åka upp och fixa och dona. Eddie fick skritta omkring barbacka i ridhuset med musik ur högtalarna och bara mysa, igår jobbade han markarbete ute på stora utebanan och imorgon ska han få lov att vara med och hoppträna igen! är så taggad :D Théa skötte sig bra på löshoppningen för Jörgen Folkesson ikväll också, imellanåt tyckte hon att det var svårt att hålla koll på alla benen samtidigt och paddlade mest över och drog bommarna med sig åt alla håll, men sen var hon lite mer med på noterna och hoppade trevligt :)
 
Nu ska jag lägga mig och ladda upp inför ännu ett jobbpass imorgon, och därefter träning på kvällen :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0