liveupdate från 510

Godmorgon hörrni! Sovit gott? Uppdateringen låg nere igår pga att jag var totalt datorlös, it sucks huh när man för en gångs skull hade lite bloggsug? Men vem är jag att störa när min bror för en gångs skull sitter flera timmar i sträck och pluggar, hahah! Skämt å sido, men idéerna är idag lika frånvarande som solen, för Skåne bjuder på brutalt ösregn.. Och jag sitter på bussen påväg in till jobbet där ett 7 timmars-pass väntar, och samtidigt tillber jag högre makter att vi inte ska gå ut idag då jag i all hast tog en ikke vattentät jacka... bra jobbat Kastman!
 
Hästarna får vänta tills ikväll, Eddie vet jag inte vad han ska få hitta på idag men Théa ska iallafall vara med på den arrangerade löshoppningen ikväll! kul :) Ska se om jag kan filma lite så ni kan få se några snuttar ikväll!
 
I brist på annat liksom, hahah...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0