Godmorgon lördag!

Sitter i skrivande stund i sängen och avnjuter en skål med jordgubbar och ett glas champagne till frulle och knappar på min nya dator!! Shit vilken lättnad alltså, att slippa behöva låna min brors och hela tiden anpassa till när han behöver ha den eller när han är i skolan osv. Nu kan jag göra precis VAD JAG VILL och NÄR JAG VILL :D nu ska jag bara lära mig hur detdär nya windows 8 funkar också.... hahah. Men vilken klump som släppte i, eeh, plånboken? Oavsett så hade jag ju behövt köpa en ny dator och det är inte roliga pengar att lägga ut när det finns så mycket fina hästgrejer att köpa ;)
 
Nu ska jag kicka igång dagen med att åka upp till stallet och pussa på mina hästar och fixa fint i deras boxar! Är inte säker på att jag kommer vara speciellt aktiv här idag, vet inte om vi ska ha gäster eller så men ska iallafall ut och käka med Phillip på restaurang och sånt mysigt ikväll! Sen imorgon ska vi nog ha lite gäster också, ja vi får se när vi hörs :)
 
Det känns lite vemodigt at lämna tonåren bakom sig men samtidigt så jäkla skönt! Äntligen är jag 20! :D
fan vad gammal jag börjar bli... ;)
 
Instagrambild från gårdagen i det underbara vädret!

Kommentarer
Postat av: lisa

Men det känns ju lite som att.. spiller inte jag på min klänning så kommer någon annan göra det, haha ;P

Svar: hahah ja det kan man ju aldrig försäkra sig om ;)
Malou Kastman

2014-04-26 @ 21:03:24
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: Anonym

Bild på din nya dator? :)

2014-04-26 @ 22:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0