fina hästar på träning!

Hela dagen har bestått av dressyrträningar och stallhäng, båda hästarna har skött sig super och vädret har varit underbart så ingen är gladare än jag! Nu ska de få ta det lugnt i två dagar med bara skritt och jogg då de båda har jobbat på så himla bra de senaste dagarna! Imorgon får de gå på förmiddagen då jag senare sticker hem till en saknad vän och så ska vi käka och sånt och sen på kvällen ska vi ut och slå klackarna (conversen, classy) i taket! Därefter sover jag hos Phillip, så tror att jag redan nu kan säga att uppdateringen dessa dagarna lär bli urkass... Vi får väl helt enkelt se, nu ska jag bädda ner mig i sängen och glo lite serier.
Ha en gosig onsdag så hörs vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0