den fula ankungen

HAHAHAH! Satt och bläddrade igenom gamla mappar och hittade denna drygt 1 år gammal bild på Eddie, SHIT som han såg ut! Sååå valpig i kroppen. Jag menar, jämför de båda bilderna jag har lagt upp nedan, den första är tagen i februari 2013 och den andra i april 2014 (jag vet att det är fel att jämföra en uppställningsbild vs. en bild med ryttare på ryggen, men det var det närmsta jag kunde hitta). Han är så spinkig på den översta bilden, och titta hur mycket högre han är på rumpan än vid manken, HAHAH! min lilla bebis ♥
 
Han har verkligen börjat passa in i sin egen kropp ordentligt nu, trots att han fortfarande har växtperioder. Han är mer proportionerlig nu och har satt mer muskler trots att han egentligen inte är jättemycket mer riden eller igång än vad han var när första bilden togs. Men han är ju ganska stor och har väl antagligen behövt lite mer tid för att växa i sin kropp, det ska bli spännande att se hur han ser ut i kroppen när han är 100% igång!
 

Kommentarer
Postat av: Henny Vinlöf :)

haha wow, rätt stor skillnad ändå! ;) kul när man ser positiv förändring!

Svar: Hahah ja verkligen! xD ja det är alltid kul!
Malou Kastman

2014-04-28 @ 21:51:29
URL: http://hennyvinlof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0