tänk att det kunde bli så rätt.

Detta inlägget publicerades i januari 2012, alltså snart 2 år sedan.
 
 
Nu ställer jag frågan till migsjälv, hur kunde det bli så jävla rätt?!
Exakt allting stämmer förutom färgen (hehe) som är typ totalt motsatt till skimmel, och åldern, Eddie var 4 när jag köpte honom. Men är det inte lite lustigt? Att jag för två år sedan hade en bild av hur min drömhäst skulle se ut och hur den skulle vara och nu står jag som ägare på hans papper?
 
Världens finaste ♥ ångrar inte en sekund att jag chansade och köpte honom oprövad!

Kommentarer
Postat av: olliochmessi

Så himla underbart att det kan bli så rätt utan att man provat hästen. Det är ju faktiskt en ren chansning! Kanske för att det är unghästar som inte har hunnits formas av någon annan? Jag red min galna häst för första gången förra veckan efter 15 månader av slit med en vildhäst. Men det kändes så jäkla rätt. Bara perfekt men så här det ju bara min häst och han har heller aldrig varit någon annans. Konstigt det där men så himla underbart när man hittat rätt! :D

Svar: Ja det är det ju verkligen, jag hade ju likaväl kunnat få hem en häst som inte alls är i min smak i ridningen, det vet man ju inte! Jasså, ojdå hahah! vad skönt :) Nej men precis. Ja det känns så jäkla bra! :D
Malou Kastman

2013-09-18 @ 17:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0