"morning"!

Idag vaknade jag någon gång runt 10-tiden och har sedan dess inte orkat lämna sängen, istället drog jag igång några avsnitt One Tree Hill och har legat kvar tills nu, känns bra? nej.
 
Nu ska jag ta tag i mitt till synes meningslösa liv och gå ut och högtryckstvätta transporten, därefter springa en runda, duscha och sen städa mitt kaotiska rum. Vi får se om jag hinner med allt (hinner med = orkar) eller it all ends up with me tillbaka i sängen och tittar på onödigt många avsnitt OTH, as usual.
 
Rör på fläsket Kastman!
 
Min söta lilla prinsessa i sin rosa outfit ♥ eller vänta va?!....
 

Kommentarer
Postat av: olliochmessi

Sa ju han skulle vara fin i rosa! Super snyggt! Ibland får man vara lat fast det är jäkligt segt när man vet att man borde göra typ 130 andra saker. (my life at the moment...)

Svar: hehe :D ja det blev tjusigt! Jo men visst är det så.. man kan inte ligga på topp alltid ;)
Malou Kastman

2013-09-12 @ 17:42:41
Postat av: olliochmessi

o är det inte rosa detaljer på ryggen på han också :D Snyyyggt!

Svar: mja lite lila/rosa.. egentligen inte samma färg men det syns inte på långt håll ;)
Malou Kastman

2013-09-12 @ 17:44:23
Postat av: Evelinn Bladström

Snyggt med rosa ju :D

Svar: Eller hur! :D
Malou Kastman

2013-09-13 @ 12:18:15
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0