lyckorus!

MIN MAMMA OCH PAPPA HAR KOMMIT HEM FRÅN SPANIEN!!! wiiiiie
 
Jag är redan sinnessjukt trött på att laga mat och behöva ha hand om exakt allting själv, tror hela upplevelsen hade varit bättre om jag inte vore sjuk och knappt orkat göra mer än det som verkligen verkligen var tvunget att bli gjort.. Men det får vi väl helt enkelt prova en annan gång! Är lite på bättringsvägen nu känns det som iallafall vilket är skönt, hatar att vara sjuk...
 
Imorgon blir det ännu en tidig morgon så jag ska bara slänga i mig lite mat nu och sen gå till sängs, vi ska tillbaka till Ugglarpskliniken med Eddie för shockwave-behandling nr 2! Håll tummarna för att han får lov att komma ut i hage och slipper boxvila efter detta besöket, han mår inte psykiskt bra av att stå inne...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0