eeeeeekooooooooooooo!

Oj, här var det tomt! Jag har haft en fullspeckad helg och har precis kommit hem igen efter att inte ha varit hemma på hela helgen. I fredags var det ju somsagt TFHS-festen, superroligt vad det verkligen! Trots en stukad fot och en mindre rolig lördagmorgon.. Sov hos Phillip efter festen och har vart där tills imorse, igår hade vi bakishäng deluxe och låg bara inne på rummet hela dagen förutom en liten snabb tripp till ICA för att skaffa föda så vi inte svalt ihjäl...
 
Nu i förmiddags så var det åter igen dags för miljöträning för John Wilson vilket gick bra, om man såklart bortser från min snygga avsittning som orsakades av att min häst är en liten bitch när man kickar till honom i magen ;) det och en kombo av att han höll på att springa in i en stor tunna (jag red med släptåg och styrde bara med en hand..) gjorde att jag mycket graciöst satt av och landade på fötterna, snygg landning Kastman! Mindre skönt för min stukade fot, så nu ska jag trycka i mig mina nygräddade pannkakor, en stor kopp varm choklad med grädde och minimarshmallows och bädda ner mig i sängen framför några avsnitt OTH, vi hörs!
 
Här har ni fredagens outfit, för er som inte följer mig på instagram och redan har sett den!
Heter "maloukastman" där btw.

Kommentarer
Postat av: lisa

YOU SHOULD BE!!! Fick du inga biljetter? :D

2013-09-30 @ 14:38:41
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: Louice Råå

Vad står tfhs för? :p

Svar: trafikflyghögskolan :)
Malou Kastman

2013-10-01 @ 22:06:29
URL: http://othello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0