bloggsvacka

Uuuääää vad det är tråkigt att blogga just nu!! Jag har ingen som helst motivation för tillfället och har seriöst tänkt på att lägga ner bloggen.. Men samtidigt så vill jag ha någonstans att kunna publicera mina bilder och filmer och det är mycket lättare att följa utvecklingen genom en organiserad blogg än i en massa kaotiska mappar på datorn, och det är ju faktiskt roligt ibland. Men jag hatar pressen att behöva leverera bra inlägg dag ut och dag in utan att få någon respons. Ja jag menar er, statistiken ligger högt som vanligt och stadig är den också, inga höga toppar eller dippar utan vi ligger på ett jämnt läsarantal varje dag, det jag tycker är tråkigt är att det är så få kommentarer, med så många läsare borde det väl inte vara allt för avancerat att kommentera lite mer än vad ni gör? När man som jag nu är i en svacka och tycker att det ibland är pest att gå in och skriva men gör det ändå, för er skull, och sen inte får någon som helst respons på det hela, då känns det ganska ruttet kan jag tala om.
 
Vi får se vad som händer med bloggen. Ta bort eller inte ta bort, ta bort/inte ta bort?!
Gaah jag vet inte, we'll see...
 
/bitter tjej

Kommentarer
Postat av: josefine friberg

DU SKA INTE TA BORT BLOGGEN !!!!

2013-09-04 @ 20:01:18
URL: http://josefinefriberg.blogg.se
Postat av: Helen

Nej du får inte ta bort bloggen.
Då ska jag börja ringa dej varje dag o höra hur det går ;)
Ta lite paus, måste ju vara svårt att komma på något när Eddieskrutt inte är igång som han ska.
Släng in lite bilder då och då istället.

Kramiz på dej/er

2013-09-04 @ 23:26:42
Postat av: Sanna

Verkligen inte ta bort bloggen! Det här är min nummer-ett blogg som jag följer! läser varje dag!!

Svar: aw, vad roligt att höra!!
Malou Kastman

2013-09-05 @ 17:30:34
Postat av: Sofia

Har inte kommenterat här så ofta, men ska försöka ta och bättra mig!
Läser bloggen flera gånger i veckan och tycker det är superintressant att följa dig och din fina häst!

Svar: tack så mycket! :) tror den får vara kvar faktiskt, blev nog en kombo av dåligt humör precis när jag skrev inlägget, haha!
Malou Kastman

2013-09-05 @ 20:48:48
Postat av: Ida

Ta inte bort den!! Bästa bloggen ju! :)

Svar: aw tack så mycket! :)
Malou Kastman

2013-09-06 @ 12:58:14
URL: http://Gartunarider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0