zombiegirl

Nejmen god eftermiddag på er!
Världens tröttaste tjej som sitter och knappar på tangentbordet och suttar på lite choklad, har så satans ont i munnen pga gummibanden de har pressat in mellan tänderna för att göra plats för tandställningen som åker in om 5 dagar... Så tugga är inget jag gärna gör, tur att chokladen smälter relativt fort i munnen! Var uppe tidigt imorse och åkte på tävling i Åstorp för att titta på Matilda och Spottis, kan aldrig få nog av att se den ponnyn! Har även ridit Eddie i stora paddocken med musik i öronen och bara rullat på i galopp för att han ska få upp flåset igen, det är sååå mycket lättare ute i stora PD'n där det är så stora ytor än i ridhuset.. Han kändes riktigt fin idag faktiskt :)
 
Shoppingen på Lager 157 sköt vi upp till imorgon istället då vi fick väldigt tight med tiden igår, inte mig imot. Nu ska jag lägga mig och vila lite och titta på några avsnitt OTH och återgå till chokladsuttandet och tycka synd om mig själv, på torsdag lär jag nog vara universums gnälligaste tjej.. ;)
 
Känner ni förresten igen outfiten? Matilda har nyligen fått en likadan kavaj som jag har & idag på tävlingen fick hon låna mitt snygga AS schabrak! Man kunde ju nästan tro att det var jag som var tillbaka i sadeln.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0