projekt på g!

Godmorgon på er! Mår ni bra? Bra, jag mår bra, i think. Tänderna gör inte så vedervärdigt ont längre och nu har jag börjat kunna få i mig lite riktig mat, inte bara yoghurt och risifrutti (om man nu kan kalla det mat...) och det leder i sin tur att jag är på fruktansvärt mycket bättre humör! För några dagar sedan kunde jag bara lägga mig ner och gråta helt utan anledning pga att jag var så trött och hade så ont och blev totalt down av att inte få i mig ordentligt med mat, nu är jag istället bara överdrivet pepp och på gott humör! Tänk vad lite mat kan göra ;)
 
Tror inte ens att de jäkla dressyrtävlingarna som pågår hela helgen och tvingar oss att rida ut trots att det ska ösregna och blåsa halv storm lördag och söndag kan förstöra mitt humör.. ;) Allting rullar på bra för tillfället, har även lite nya roliga projekt på g som några kommer att gå i verket ganska snart och även några lite längre in i framtiden!
 
Eddie ska gå lite lösgörande arbete i ridhuset idag, anläggningen stängs för allmänheten kl 12 och där har ni anledningen till att jag är uppe såhär tidigt ;) Vill hinna rida i ridhuset innan de stänger så jag slipper rida ute i regnet. Därefter ska vi åka in en runda till Hööks och fixa lite småsaker och sen ska jag även skicka iväg lite grejer på posten. Resten av dagen får vi se vad den har att erbjuda :) Nu checkar jag ut och skyndar iväg till stallet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0