kvällsjour

Har varit uppe en runda istallet nu på kvällen igen, vi hade kvällsjouren så fodring osv stod på schemat. Har varit på lite halvbittert humör hela dagen, tror det är lite för att jag haft så ont i munnen som jag blivit kinkig.. Det hela ändrades dock när jag kom upp på min fina häst och red igenom honom lite i ridhuset, han är så himla rolig att rida och är så positiv och glad, det är nästan omöjligt att inte påverkas själv! Är så glad för mitt älskade hjärta ♥
 
Fick även en liten nytändning under den korta halvtimmen jag satt på hans rygg, blev såklart lite putt och otaggad när beskedet om att hoppningen ska vänta ytterligare 4 veckor kom, men det gav mig istället mer sug till att faktiskt starta på dressyrtävlingen den 20! ska även in och kolla TDB om det finns lite fler dressyrtävlingar här i närheten den kommande tiden. För det är väl klart att vi också ska ha roligt på tävlingsbanan! oavsett om det inkluderar hinder eller inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0