JAG ÄR EN WHINER

Stryk allt jag sa igår om att det inte gjorde sådär värst ont. Visst, igår var det inga problem, då käkade jag tillochmed ryggbiff till kvällsmat utan större problem. Men idag när jag vaknade, herregud! Det kändes som varenda tand satt löst och bara jag kom åt och petade lite nätt på dem med tungan så ville jag skrika högt och sedan gråta en liten skvätt.. Efter en ipren blev det bättre, och nu kan jag med möda få i mig lite "mat", tacka gud för det för det känns som jag ska svälta!
 
Har iallafall varit med Petra en runda på förmiddagen och skott två hästar, därefter släppte hon av mig i stallet där mamma hade haft Eddie ute i hagen en stund, inte långvarigt då han tydligen hade varit helt kokko och dampat omkring.. Så han stod inne i boxen igen när jag kom, bushästen! Red Lillis en runda ute i stora PD'n imed Josse och dem är uppe i Olofström på meeting i helgen och L ska visas direkt när de kommer hem, så hon ska hållas igång! Gick även med 3-åringen som skötte sig förvånansvärt bra idag. Eddie får vänta tills lite senare ikväll då pappa behövde ha bilen, ändå skönt att komma hem och ta en paus och ladda om batterierna :)
 
När tillochmed kanterna på en orostad rostmacka är för hårda att tugga, då är det illa...
 

Kommentarer
Postat av: lisa

När jag läste ditt tidigare inlägg att det inte gjorde så ont som du trodde att det skulle göra.. "vänta du bara" tänkte jag! hahaha, I totally know how you feel! I mina värsta dagar kunde jag inte ens bita av innehållet i en tomat!

2013-10-11 @ 23:53:24
URL: http://lisacandemyr.blogg.se
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Been there, done that! Jag matvägrade i tre veckor typ! Hahah <3

Svar: Ja jag vet inte riktigt hur jag ska stå ut.. för jag hade kunnat äta alla timmar på dygnet om jag hade tillgång till det! är konstant hungrig hela tiden. Och allt jag har lyckats trycka i mig på hela dagen idag är en halv fralla med smör..du kan ju tänka dig hur mitt humör är just nu hahah ;)
Malou Kastman

2013-10-13 @ 16:38:59
URL: http://xelaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0