idag har det varit KALLT

Riktigt rysligt kallt faktiskt, fyy! Tog nog en halvtimmes lång dusch för en stund sedan efter att ha stått ute och hållt lektioner i regnet, mina händer var nästan som isbitar och det kändes nästan som att det var mitt i vintern.. Aja, har dragit slutsatsen att två tjocktröjor och softshelljacka inte duger, nästa gång blir det minst en tröja till och vinterjacka om vädret ska fortsätta såhär!!
 
Eddie har fått sig en välförtjänt vilodag idag, han var ute i hagen några timmar men tyckte inte det var allt för roande i detta vädret.. Imorgon ska han få gå ett lite lättare pass på förmiddagen, troligtvis i ridhuset om vädret ska hålla i sig! Därefter ska vi köra och hämta spån och senare på eftermiddagen ska ett av höstens projekt inledas ;) avslöjar mer imorgon!
 

Kommentarer
Postat av: lisa

Aouch, det låter väldigt smärtsamt! :S Jag har redan haft tandställning! Jag hade inte räls utan en Inman Aligner istället! :) Tog mig 4 månader istället för 2 år.. men jag hade heller inget käkfel så :)

2013-10-21 @ 21:40:21
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0