Grrrr

Blir man knäpp eller blir man knäpp när man inte har något internet på mobilen om man inte är ansluten till Wifi?! Uppenbarligen så ligger mina appar och drar på mitt internet om jag inte stänger av dem via en annan app som heter "advanced task killer", det räcker alltså inte att döda dem på hemskärmen.. Det är iallafall vad snubben i Telesnor-butiken sa åt mig, men hur lätt på en skala 1-10 är det att komma ihåg att döda sina appar varje gång man lämnar ett wifinätverk? inte så lätt nej.. Så nu, för andra gången sitter jag och svär över hur glömsk jag är som inte har kommit ihåg att avliva apparna och straffet är no internet tills den 7 oktober..... #fuckmylife
 
Damn you SGS4........ min iPhone skötte avrättandet av appar så bra så jag slapp detta problemet!
Men i övrigt så är denna luren såååå mycket bättre än det gamla ruttna halvätna äpplet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0