goodmorning!

Eller god förmiddag är kanske mer passande, för mig är det iallafall godmorgon för jag vaknade för bara en stund sen. Ska starta dagen med en ipren och sen kanske lite frukost om det inte gör allt för ont att äta, lite yoghurt ska jag nog iallafall kunna trycka i mig! Därefter ska jag hoppa i ridkläder och sen skjutsar pappa upp mig till stallet, blir en lååång dag idag.
 
Tänkte att jag skulle hinna med att rida både Lillis, Mimmi och Eddie idag, sen ska jag ev. klippa en ponny uppe i grannstallet, 3-åringen ska gås med, 5 boxar ska mockas och fixas iordning och därefter ska jag sitta barnvakt åt Eddie när han går ut i hagen någon timme. Tycker det är ganska skönt att vara lääänge i stallet själv ibland, kan gå omkring, fixa allt i min egen takt, bara jag och mina tankar.
 
Men nu kan jag inte sitta här och slöa, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: lisa

Jag förstår det! Hur länge ska du ha den? :)

2013-10-13 @ 22:13:26
URL: http://lisacandemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0