Go'kväll!

Nu har jag äntligen landat hemma igen efter en lång regning dag.. Kom hem runt 4-5 tiden inatt och sov sen till ca halv 1, hoppade direkt i ridkläderna och har varit i stallet fram tills nu! Började med att fixa hos Eddie och rida honom en sväng i ridhuset, endast lätt och lösgörande arbete då det är dressyrträning imorgon! Har även ridit Théa idag och det är såna här dagar som jag är så lycklig att man har ridhus på anläggningen där Eddie står.. För fy sören vad kallt det var att rida ute i regn och blåst! Hon skötte sig iallafall bra trots omständigheterna, cool häst!
 
Imorgon är det somsagt dressyrträning på morgonen, tror det blir runt 9-tiden! Därefter är det träningar för småtjejerna vid halv 11 och sen ska vi se om vi kan ta Théa också någongång på dagen innan stormen drar in, hoppas inte det blir tidigare än beräknat.. Nu ska jag bädda ner mig i sängen och titta på The Originals och TVD från i fredags, woooh!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0