Deprimerad.

Buuh, mina jävla vardags/träningsstövlar har lämnat walk over.. Dragkedjan har rykt (ovanligt för Tretorn va?! not) och de går inte att använda såvida man inte vill rida med en och en halvt knäppt stövel, hallelujah vilket bra stöd det blir! Får väl ta tag i mitt liv och lämna in dem på lagning, vill inte behöva använda mina tävlingsstövlar till vardags.. Eller ja jag har inga problem att rida i bara skor till vardags, det brukar jag göra, det är till träningarna som jag främst vill ha stövlar då man får helt annat stöd. Dessutom var mina MH-tävlingsstövlar på putsning hos morfar i juli så de ser som nya ut igen, och jag lovade migsjälv att jag inte skulle använda dem förens tävlingsdebuten så de skulle vara riktigt snygga tills dess... ;) (jag hade ju dock inte räknat med att det skulle ta såhär lång tid, menmen!) ingen är bättre på att putsa skor/stövlar än morfar!
 
RIP mina Tretorn Falsterbo.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0