BRACEFACE!

Hahahah herregud.. Detta känns sååå wierd!
Har redan fått lite skav på insidan av överläppen pga plupparna och jag läspar en del, men annars så går det ganska bra tycker jag! Det gör inte så ont som jag förutspått att det skulle göra, kanske är det tack vare alla ipren jag tryckt i mig i fruktan att det ska börja göra ont eller så är hela grejen totalt överdriven och det är bara äkta whiners som säger att det gör så ont att man inte kan äta på flera dagar.. Men för säkerhets skull har jag köpt hem yoghurt hähäh
 
Aja, tandläkaren sa att det kommer göra ondare frammot kvällen (alltså, nu?) och de
närmsta dagarna när tänderna börjar flytta på sig. Det är lite ömt när jag tuggar men thats it.
Vi får väl se om jag ska behöva vrida mig i plågor de kommande dagarna eller inte!
Beskåda, the new me!

Kommentarer
Postat av: Julia

Tycker synd om dig.. Men tänk så fint det kommer bli sen!

Svar: Ja det är väl så man får tänka! på resultatet :)
Malou Kastman

2013-10-11 @ 11:48:57
URL: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0