bra start på en ny vecka!

Träningen imorse gick kanonbra! Eddie skötte sig som den stjärna han är och Maria tyckte absolut att jag visst det skulle vara med på dressyrtävlingen den 20, vi får se, är fortfarande lite tveksam. Vi får träna lite mer och se hur vädret är, är tävlingen utomhus kan jag tänka mig att vara med!
 
Det var iallafall en bra start på veckan detta, bra träning med min fina häst. Efter träningen tog jag ut och gick en runda med Bastian, en treåring i stallet som nyligen blivit opererad och ska skrittas för hand, dock är han mer vild än tam så ägarna frågade om jag kunde hjälpa till och gå med honom då hon är lite rädd, det var iallafall inte allt för mycket bus idag utan han höll sig ganska bra i skinnet :) Denna veckan bjuder på både roliga och mindre roliga saker, nu i eftermiddag ska jag hålla lektioner för småtjejerna igen, på onsdag åker vi in med Eddie till kliniken för en sista check och därefter får han äntligen lov att börja hoppa igen! Och torsdag åker min tandställning in..... Eller ja iallafall den övre, pga mitt bettfel kan de inte sätta in den undre än utan de får vänta ca två månader innan den åker in.. Suck, med tanke på att bara dessa gummibanden gör ont vill jag inte ens tänka på hur själva rälsen kommer kännas! Resten av veckan får vi se vad den har att bjuda på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0