and in that moment, I swear, we were infinite

Godmorgon på er!
Gnällspiken är igång och gnäller igen, jag känner mig helt off och vill egentligen bara ligga i sängen hela dagen känner jag just nu.. Kan bero på att det enda jag lyckades få i mig igår var en halv fralla med smör vilket borde få vem som helst att bli lite grinig i humöret, speciellt en person som annars är hungrig dygnet runt! (ja, hade jag fått chansen hade jag nog ätit alla timmar på dygnet..)
 
Mamma har jobbat natt vilket betydet att stallet är inte att tänka på fören hon vaknar någon gång i eftermiddag, inte mig emot då jag kan spendera ännu mera tid i sängen. Har precis tittat på The Perks Of Being A Wallflower, fruktansvärt bra film måste jag säga! Vet inte hur många gånger jag har sett den innan men det jag vet är att jag kan se den hur många gånger som helst till, så bra är den. Nu ska jag försöka få i mig lite keso och dra igång några avsnitt OTH och fördröja tiden tills mamma vaknar, vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0