A-Stride Spelä

Låt mig presentera Astrid!
Sto född 2007 e. Carte d'Or - Bellini, hopp och dressyrstammad liten dam på dryga 160 cm (om jag minns rätt). Ej regelbundet hopptränad men tycker det är helt lajbans och har en bra inställning! Hon är väldigt känslig i munnen och tycker inte om när man tar för mycket i henne men tycker samtidigt att det ska gå i 300 km/h.. Svår kombination men man får försöka anpassa ridningen och lösa det på bästa sätt! Astrid har samma ägare som d-ponnyn Satin Dolly som jag tävlade i slutet av förra året, skäcken om ni minns!
 
Jag är även fruktansvärt ringrostig i hoppningen känner jag, har varit utan det i två månader och det känns! Tar ett tag innan man kommer in i det igen, dessutom känner jag inte hästen och det gör inte saken lättare! Men det är bara till att träna träna träna så man kommer in i det igen :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att det ser jättebra ut! Synd att man själv inte har chansen att få hoppa en sån fin häst, eller hoppa överhuvudtaget...

Svar: Tack så mycket! Åh, tråkigt.. :( aldrig roligt att vara ifrån hoppning..
Malou Kastman

2013-10-31 @ 17:38:02
Postat av: Evelina Blomqvist

Vad mjukt och fint det ser ut! :D

Svar: Åh tack! :D känslan var lite hej-kom-och-hjälp-mig men det avspeglades tydligen inte i filmen x)
Malou Kastman

2013-11-01 @ 10:16:17
URL: http://epicevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0