4 more weeks..

Blandade besked vi fick med hem från kliniken idag.
Han är bra, men Uwe kunde se en pytte pytteliten störning de första stegen efter böjprovet, så för att vara på den säkra sidan så ska vi vänta ytterligare 4 veckor innan vi börjar med hoppningen.. Självklart tråkigt då jag var inställd på att få börja hoppa nu, men jag får ju iallafall fortfarande rida som vanligt och över bommar och så :) Jag får helt enkelt stå ut ett tag till!
 
Det tråkigaste är nog att vi missar två planerade tävlingar i tävlingskalendern, både Helsingborg och Hässleholmstävlingarna åker bort. Det lämnar alltså endast 3 tävlingar kvar på året om vi är förberedda nog för starta på Perstorpstävlingarna som är 1 vecka och 3 dagar efter att han får lov att börja hoppa, annars blir det två st och ev. någon pay and jump.
 
Eddie lär nog bli lycklig iallafall för nu ska han äntligen få lov att komma ut i hage igen!
 
Såhär kort blev mitt hår idag! Känns väldigt ovant, men jag ska nog vänja mig :)

Kommentarer
Postat av: helen

Trist att behöva vänta, men det är ju bättre han blir helt bra så har du igen dom tävlingarna i slutändan sen ju :)
Håret blev kanon.

Svar: Ja men precis :) Tack!
Malou Kastman

2013-10-09 @ 21:14:20
Postat av: Julia

Tycker du passar bra i håret :)

Svar: Tack så mycket :)
Malou Kastman

2013-10-09 @ 22:47:00
URL: http://ohjuliet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0