trött och frusen..

Jag fryser, jag är trött och jag är sinnessjukt mätt. Detta efter att ha tryckt i mig en kebabrulle till middag, dagens andra osmarta val. Det första var att ha på mig alldeles för lite kläder när jag åkte iväg med Petra till skogen för att rida ut en runda med islänningarna... For direkt efter det upp till stallet och fixade hos Eddie och därefter rätt hem och försöka återuppliva mina förfrusna kroppsdelar! Nu sitter jag här och har precis tinat, tryckt i mig maten och ska strax iväg och hoppa Astrid, ikväll är det träning för KG Svensson som gäller! Kul, det var längesen jag tränade för honom :)
 
Satin Dolly på KG-träning förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0