shopping, shopping, shopping

Dock inte vad jag egentligen var ute efter, vi hann inte ta oss in till HEP idag då vi åkte iväg mot Citygross och julmatshandling till klubben då det är Julahoppningarna denna och nästa helg, mamma och Carina är ju köksansvariga och därför är det de som har hand om alla inköpen! ca 7000:- blåstes och ut rullade vi med två st överfyllda kundvagnar och en sån superstor lång "kundvagn" utan kanter, och så var vi ungefärhalvvägs klara... Det är ungefär minst lika mycket till som ska handlas, puuh, hoppas jag slipper följa med nästa runda..
 
Så ja, jag har varit iväg sen kl 11 imorse och kom hem för en stund sedan, hungrig som ett as är jag också och ska snart trycka i mig en kebabtallrik, man lär ju må efter det men jag får skylla migsjälv när jag inte äter något om dagarna! Har även varit uppe och fixat hos Eddie idag, han var ganska så svullen i benet nere vid kotan och även upp emot hasen :( Han har inte varit såhär svullen de andra dagarna utan enbart lite vid hasen, han var även ganska irriterad när man rörde benet också.. Har fått utskrivet anti-inflammatoriskt och även någon salva till självaste såret som han ska ha nu ett tag, så får vi hålla tummarna att det inte är något speciellt allvarligt utan det går över snart!
 
Wow vilket kluddigt inlägg, min hjärna vill inte riktigt hänga med idag kan jag tala om..
Därför checkar jag ut för idag så hörs vi imorgon eller något!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0