sätt igång nu, skynda, ila, vi har inte tid att vila

.. klänningen den ska vi klara, ja vänta lite bara! 
Nejnejnej nu är jag ju ingen liten mus ur Askungen som ska sy en balklänning, den hade garanterat sett ut som något katten spytt upp.. Därimot så är det storstädning av huset som gäller idag och därför lär jag vara lite off med bloggandet, för när jag väl kommer igång att städa så kan jag inte sluta för då hamnar jag bara framför TV'n eller något och sen är jag fast.. Så det gäller att gå in helhjärtat för det! All or nothing.

Stallet fixade vi imorse då vi hade utsläppet, red även Eddie en stund barbacka i ridhuset och nu märks det att han är i princip helt frisk igen, pigg och sprallig och livrädd för bajstunnorna i hörnen.. ;) Red honom lite i både skritt, trav och galopp och han är inte minsta snorig eller hostig längre, superskönt! Nu ska vi boka tid på kliniken i veckan också för detdär sista återbesöket som aldrig blev av pga virusinfektionen.

- Var ute och fotade Josse & Lillan idag också, så de får stå för bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0