pay and jump @ Åstorp

90 cm, 4 fel.
Ganska jämn och bra runda, hann inte riktigt komma tillbaka ordentligt efter 8:an och hinner därför inte bli ordentligt klar innan sista hindret så där följde en bom med.
 
1m, 0 fel.
Till denna höjden la de in fler läskiga saker i hinderna såsom fler grindar, vattenmatta osv. De la även till kombination vilket jag inte har hoppat med Astrid innan men det gick som en dans! Vi var lite loja innan denna klassen kom igång då vi fick ändrat om att jag skulle starta först, så jag hoppade fram och så så jag var redo när klassen startade, men då skulle jag tydligen inte starta först längre utan hade 5-6 ekipage innan mig som dessutom hade mycket problem med stopp osv så det tog ganska lång tid = mycket skritt och Astrid såsade ihop lite. 
 
Trots det tycker jag att rundan är klart godkänd! Fick några lustiga språng, bla. ettan och linjen 6-7, men det är sånt som händer, jag har ju trots allt bara hoppat henne 4 gånger.. ;)
 

Kommentarer
Postat av: olliochmessi

Såg fint ut tyckte jag!Hoppas du är nöjd! Skönt att ni nollade på andra rundan kan jag tänka mig. Jag blir alltid så frustrerad när nån bom åker ner :P

Svar: Tack :) ja jag är nöjd! Med tanke på att de två första gångerna jag hoppade henne så var det fullt ös medvetslös och jag hade knappt någon chans att varken stanna eller styra xD Ja det är retligt, speciellt när det är sista hindret också!
Malou Kastman

2013-11-16 @ 15:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0