outfitproblem...

Ett tredje världskrig är påväg att starta i mitt huvud och allt pga att jag inte vet vilken outfit jag ska välja nu när det äntligen är dags att börja tävla igen... JA, ni läste rätt, om exakt 10 dagar rider jag äntligen in på tävlingsbanan igen efter ett års uppehåll! Vi avslutade på Julahoppningarna 2012 och gör comeback på Julahoppningarna 2013! Kommer hinna göra två starter med Astrid i år, ev. någon pay and jump också. Julahoppningarna på hemmaklubben den 30 november, där vi ska hoppa 95 och 100cm och Christmas Show i Åstorp den 12 december där vi hoppar 100 & 110. Men nu, VILKEN OUTFIT SKA VI BETRÄDA BANAN I?!
 
Alltså jag tänkte lite, och det är ju faktiskt JULahoppningarna, och julen är röd. Sååå, röd animo-kavaj och mitt nya equipe-schabrak?! tror det nog hade blivit väldigt stilrent och snyggt!
 
Alternativ två är det klassiska, min blå animo-kavaj och mitt svart/royalblå Anna Scarpati-schabrak! Men detta är jag nästan mer sugen på att ha i Åstorp...
 
Med bland alternativen finns också mitt lila Scapa-schabrak, matchar snyggt till fodret på kavajen!
 
Eller kanske testa nya schabraket?!
 
Gaah jag vet inte.... Det lutar iallafall mest åt det röda eller någon av de två sistnämnda, för mitt AS vill jag ha i Åstorp! och man behöver ju inte ha samma outfit varje tävling utan det är ju kul att variera!
 
Alternativ 1: röd Animo-kavaj och marinblått Equipe-schabrak med röda detaljer
Alternativ 2: royalblå Animo-kavaj och svart/royalblått Anna Scarpati-schabrak
Alternativ 3: royalblå Animo-kavaj och lila Scapa-schabrak
Alternativ 4: royalblå Animo-kavaj och royalblått Jacson-schabrak
 
Kvinna i nöd här, vad tycker ni?!

Kommentarer
Postat av: josefine friberg

ska du låna bellas kavaj? isåfall tycker jag du ska ha den på julahoppningarna med equipe schabraket och ditt scarpati schabrak i åstorp :)

Svar: yes :) okej :D lutar åt det faktiskt!
Malou Kastman

2013-11-21 @ 12:12:37
URL: http://josefinefriberg.blogg.se
Postat av: FRIDA ELMLUND

Jag hade kört på nr 1 på Julahoppningarna och nr 2 i Åstorp :D

Svar: Ja det lutar åt det :D
Malou Kastman

2013-11-21 @ 14:41:09
URL: http://fridaelmlund.blogg.se
Postat av: Julia

Nummer 1 definitivt!

Svar: okej :D lutar mest åt det faktiskt!
Malou Kastman

2013-11-22 @ 03:12:46
URL: http://ohjuliet.blogg.se
Postat av: Malin

Ta den röda kavajen till julahoppningarna, det hade vart supersnyggt!

Svar: tror jag med det hade blivit! :) blir nog den!
Malou Kastman

2013-11-22 @ 19:40:15
Postat av: Camilla Danielsson

helt klart rött på julhoppet

Svar: ja det lutar mest åt det! :D
Malou Kastman

2013-11-25 @ 11:45:19
URL: http://bbqridtravare.blogg.se/
Postat av: Linn

Vart har du köpt den röda animo kavajen?

Svar: Jag lånade den av en kompis, vet faktiskt inte var hon köpt den men googla det så hittar du säkert :)
Malou Kastman

2015-01-11 @ 14:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0