"men vi hörs väl imorgon eller något"

Hah jo tjena, jag är nog universums sämsta människa på att planera! Idag är det måndag kväll och jag har inte bloggat sedan lördagsmorse, det är ganska illa.. Men jag har haft fullt upp med att göra, tja, ingenting, typ.
 
I lördags kväll/natt var vi ju somsagt i Halmstad på inflyttningsfest och i princip hela söndagen spenderade jag och Phillip i sängen framför oräkneligt många filmer och mariokart-race på nintendo Wii, med undantag att jag var uppe och red ut en runda i skogen på Théa (ni kan ju gissa hur det gick ;) superbra as usual!) och var en runda uppe hos Eddie, sen lite mer sänghäng för att sen ta bilen hem till Phillip och fortsätta hela proceduren där.. Intressanta liv vi ligger inne med!
 
Har sen legat och degat hos Phillip när han skulle iväg och flyga imorse och efter att sen när han var tillbaka ha legat och pratat långt in på eftermiddagen fick jag stressa som en dåre hem för att hålla lektioner och sen hoppträna Astrid för Jenny Arvidsson, hon var lite starkare och piggare idag än på KG-träningen men fick ändå en bra känsla inför lördag!
 
Nu ligger jag inne med världens fetaste matkoma efter att ha tryckt i mig två stora portioner pasta, det är inte bra att gå utan mat en hel dag, när man väl äter sen så trycker man i sig så mycket det bara går och sen vill man typ, dö.
 
Nu ska jag gå och lägga mig och dra igång en film, imorgon ska vi upp relativt tidigt och försöka slå ner lite nya stolpar i Eddies hage, good luck att få ner dem i frusen mark säger jag...

Oj, vilken fin hästbild som fick pryda detta inlägget....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0